Rejestry, ewidencje i archiwa
Rejestry i ewidencje
Dział Pomocy Instytucjonalnej prowadzi rejestry i ewidencje:
- spraw dotyczących skierowania i umieszczenia osób w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej prowadzonych przez powiat i na jego zlecenie i opłacie za pobyt,
- osób oczekujących na przyjęcie,
- ilości mieszkańców domów pomocy społecznej i uczestników ośrodków wsparcia,
Zespół ds. Pieczy Zastępczej prowadzi rejestry i ewidencje:
- porozumień z innymi samorządami terytorialnymi w sprawie umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub placówce,
- umów z zawodowymi rodzinami zastępczymi,
- rodzin zastępczych,
- kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej,
- postępowań administracyjnych, w tym wydawania decyzji w zakresie określonym ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
- usamodzielnionych wychowanków placówek i rodzin zastępczych,
Dział Rehabilitacji Społecznej prowadzi rejestry i ewidencje:
- wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON likwidacji barier architektonicznych, w komunikowaniu się i technicznych,
- wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym,
- wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON zaopatrzenia w sprzęt ortopedyczny i środki pomocnicze,
- wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON do zakupu sprzętu rehabilitacyjnego dla osób indywidualnych i osób prawnych,
- wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON działań z zakresu sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych,
- wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON w ramach pilotażowego programu "Aktywny Samorząd",
- wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON w ramach "Programu Wyrównywania Różnic Między Regionami III",
- wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON w ramach programu "Zajęcia klubowe w WTZ".
Dział Księgowości prowadzi rejestry i ewidencje:
- akt i spraw osobowych pracowników,
- środków trwałych,
- wypadków przy pracy,
- zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby,
- zaświadczeń o zatrudnieniu,
- skierowań na badania lekarskie,
Stanowisko ds. organizacyjnych prowadzi rejestry i ewidencje:
- legitymacji służbowych pracowników PCPR,
- korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- skarg i wniosków oraz kontroli,
- delegacji i wyjść służbowych pracowników,
- wykazu pieczęci używanych w PCPR,
- kart informacyjnych kierowanych na Zarząd Powiatu,
Inspektor Ochrony Danych prowadzi rejestry i ewidencje:
- czynności przetwarzania,
- kategorii czynności przetwarzania,
- upoważnień do przetwarzania danych osobowych,
- Centralny Rejestr Umów,
- udzielonych zamówień.
Archiwa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Cieszynie prowadzi archiwum zakładowe. Udostępnianie dokumentacji z tego archiwum osobom spoza jednostki odbywa się za zezwoleniem Dyrektora lub osoby przez niego upoważnionej w pomieszczeniu biurowym archiwum w obecności pracownika prowadzącego archiwum.
Metryka
Data ostatniej modyfikacji:
22 lutego 2022 12:23
Osoba wprowadzająca modyfikację:
Sylwia Pońc
Data publikacji:
22 lutego 2022 12:16
Osoba sporządzająca dokument:
Sylwia Pońc
Osoba wprowadzająca dokument:
Sylwia Pońc
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Cieszynie