Aktualności
PRZYWRACANIE CZĘŚCIOWO BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUGI KLIENTÓW POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE I POWIATOWEGO ZESPOŁU DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
2020-05-26
Informujemy, iż powraca możliwość bezpośredniej obsługi klientów. Dotyczy to TYLKO I WYŁĄCZNIE Klientów, którzy z uzasadnionego powodu nie mogą załatwić sprawy zdalnie. Prosimy o kontakt telefoniczny z właściwym Działem w celu umówienia terminu wizyty w Urzędzie.
Obsługiwane będą tylko osoby, które umówią się na wizytę.
Klienci zgłaszający się do PCPR proszeni są o kierowanie się do holu i stosowanie się do zaleceń pracowników oraz wywieszonych komunikatów. Obsługa umówionych klientów odbywa się przy specjalnie zorganizowanym do tego celu stanowisku, które znajduje się na parterze w holu Starostwa.
Podczas wizyty klienta w Urzędzie konieczne jest zachowanie niezbędnych środków bezpieczeństwa, w szczególności: zachowanie odstępu od pozostałych osób (min. 2 m), zakrycie nosa i ust maseczką lub w inny dopuszczalny sposób, obowiązkowej dezynfekcji rąk i używanie rękawiczek.
Przy danym stanowisku, wyznaczonym do obsługi klientów, może znajdować się tylko jedna osoba nie licząc pracowników obsługujących.
Pomimo wprowadzanych udogodnień, w trosce o Państwa bezpieczeństwo, w związku z trudną sytuacją dotyczącą koronawirusa w województwie śląskim, apelujemy i prosimy w pierwszej kolejności o załatwianie spraw:
* telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu) – Urzędnicy udzielą wszelkich niezbędnych informacji w zakresie poszczególnych spraw oraz pomogą ustalić, jakie sprawy można załatwić zdalnie, wykaz numerów telefonów: http://www.pcprcieszyn.ox.pl/struktura-organizacyjna
* mailowo poprzez adres sekretariat@pcpr.cieszyn.pl
* przez platformę ePUAP na skrytkę: /PCPR/skrytka)
* drogą pocztową na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn,
* poprzez pozostawienie dokumentów w Skrzynce Podawczej - urnie znajdującej się na parterze w budynku Starostwa przy ul. Bobreckiej 29. Dokumenty są wyjmowane na bieżąco i rejestrowane z faktyczną datą wpływu do Starostwa. Do odwołania nie będą wydawane potwierdzenia złożenia pism do Starostwa poprzez wrzucenie ich do urny.