Aktualności
PRZYWRACANIE BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUGI KLIENTÓW POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE I POWIATOWEGO ZESPOŁU DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
2020-05-30
Informujemy, iż od 1.06.2020 r. (poniedziałek) zostaje przywrócona bezpośrednia obsługa klientów. Podczas osobistej wizyty konieczne jest zachowanie niezbędnych środków bezpieczeństwa, w szczególności:
* odstępu od pozostałych osób (min. 2 m),
* zakrycie nosa i ust maseczką lub w inny dopuszczalny sposób,
* wykonanie obowiązkowej dezynfekcji rąk.
Oznakowane automaty do dezynfekcji rąk znajdują się w holach obiektów Starostwa Powiatowego.
Przy stanowisku wyznaczonym do obsługi bezpośredniej klientów oraz w biurach, może znajdować się wyłącznie jedna osoba, nie licząc pracowników obsługujących.
Pracownicy dokładają wszelkich starań, aby pomimo stanu epidemii załatwiać wszystkie sprawy w możliwie jak najkrótszym terminie.
Prosimy Was o stosowanie się do zaleceń pracowników oraz wywieszonych komunikatów.
Ponadto ulegają zmianie godziny obsługi petentów w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności:
Przyjmowanie stron odbywa się w pokoju 127 w godzinach:
poniedziałek 9:00 – 15:00
wtorek 9:00 – 13:00
środa 9:00 – 13:00
czwartek 10:00- 17:00
piątek NIECZYNNE
W trosce o Państwa bezpieczeństwo, w związku z trudną sytuacją dotyczącą koronawirusa w województwie śląskim, apelujemy i prosimy w pierwszej kolejności o załatwianie spraw:
* telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu) – Urzędnicy udzielą wszelkich niezbędnych informacji w zakresie poszczególnych spraw oraz pomogą ustalić, jakie sprawy można załatwić zdalnie, wykaz numerów telefonów: http://www.pcprcieszyn.ox.pl/struktura-organizacyjna
* mailowo poprzez adres sekretariat@pcpr.cieszyn.pl
* przez platformę ePUAP na skrytkę: /PCPR/skrytka)
* drogą pocztową na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn.