Aktualności
Praca dla koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej
2018-06-18
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Cieszynie poszukuje osoby chętnej do podjęcia pracy na stanowisku koordynator rodzinnej pieczy zastępczej w zespole ds. pieczy zastępczej.
Zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 09.06.2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2018 r., poz. 998) koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej może być osoba, która:
1. Posiada:
a) Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub
b) Wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka (kserokopia dyplomu z oryginałem do wglądu),
2. Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona lub ograniczona (oświadczenie pod odpowiedzialnością karną)
3. Wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego (oświadczenie pod odpowiedzialnością karną)
4. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe (oświadczenie pod odpowiedzialnością karną, a w późniejszym terminie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
Wymagania dodatkowe:
1. Prawo jazdy kat. B,
2. Znajomość ustawy z dnia 09.06.2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
3. Komunikatywność,
4. Umiejętność pracy w zespole.
CV proszę przesyłać na adres e-mail: o.stoszek@pcpr.cieszyn.pl Dodatkowych informacji udziela Kierownik Zespołu ds. pieczy zastępczej Pani Olga Stoszek pod nr telefonu 33 47 77 313 w godzinach od 7:30-15:30.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że: Administratorem Danych Osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29. Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Cieszynie jest Pani Natalia Pawłowska (inspektor@pcpr.cieszyn.pl). Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora Danych osobowych wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej (art.6.ust. 1b RODO).
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.